סוגים שונים של מאכלים ללא גלוטן
אני והצליאק

איפה קונים אוכל ומצרכים ללא גלוטן

יש הרבה מקומות שבהם אנחנו קונים דברים ללא גלוטן. אנחנו קונים גם בסופרים רגילים וגם בחנויות מיוחדות. לפעמים אנחנו הולכים במיוחד ולפעמים מזמינים משלוח. בכל שנה יש עוד דברים שהם בלי גלוטן ומגיעים אפילו לסופרים הרגילים.

דברים שאפשר למצוא בסופרים:

קורנפלור, קמח ללא גלוטן מסוגים שונים, בייגלה, קורנפלקס, וופלים, פסטות, תבלינים, חטיפים ואפילו דברי מאפה טריים כמו בגטים ולחם טרי בשופרסל. כמובן שבסופר אפשר למצוא גם את שאר הדברים, אבל הם לא מיוחדים אז לא נכתוב עליהם. כל שמה שצריך לעשות זה פשוט לבדוק את הרכיבים ולראות שזה מתאים לנו למאכל – כלומר שלא מצוין גלוטן ברשימת האלרנגים. לא באלרגנים ולא ב”עלול להכיל”.

דברי מאפה טריים:

בדרך כלל אנחנו קונים דברי מאפה טריים במאפיות ללא גלוטן כמו פינוקיצן והמאפייה שלהם, ברדברי, בלי קמח וגלוטריה בתל אביב. שם אפשר למצוא דברי מאפה טריים. אפשר למצוא אותם גם בחנויות שמקבלות אותם כמו טנג’וי במודיעין או גלולס בירושלים. יש בטח עוד המון מקומות שאפשר לקנות דברי מאפה טריים (כמו מאפיית אריאל ששמעתי עליה) – אבל עדיין לא קניתי מהם.

מוצרים ללא גלוטן מיוחדים

מוצרים כמו קורנפלקס מיוחד, קארי, קמחים מיוחדים, פסטות מיוחדות, עוגיות מיוחדות… הבנתם. כל מה שאין בסופרים יש היום בחנויות ייעודיות שכולן עושות משלוחים עד לבית. יש הרבה כאלה, אנחנו עד עכשיו עשינו משלוחים מפינוקיצן, טנג’וי וגולוטן. אצל כולם אפשר למצוא הרבה מאוד מוצרים באתרים שלהם .

כתבו לי אם יש מקומות נוספים טובים שאתם אוהבים לקנות מהם.